ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем със студен двигател
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от vincio Покажи съобщениеЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!
-
Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщениегаз ,бензин,модел?Първоначално публикувано от vincio Покажи съобщениеЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!
@vincio изчаквай я да поработи малко на място преди да тръгнеш. Проблемът иначе може да е от дебитомера.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеми то си пише
@vincio изчаквай я да поработи малко на място преди да тръгнеш. Проблемът иначе може да е от дебитомера.
Comment
-
Да се намеся и аз с малко въпросчета... Колата ми също като е студена има някакви колебания като на колегата и по последни данни съм за нов дебитомер, та мисълта ми е какво точно прави този дебитомер ? Съжелявам че оспамвам малко темичката, но не искам да пускам нова за 1 глупав въпрос... !!!Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщениеДа се намеся и аз с малко въпросчета... Колата ми също като е студена има някакви колебания като на колегата и по последни данни съм за нов дебитомер, та мисълта ми е какво точно прави този дебитомер ? Съжелявам че оспамвам малко темичката, но не искам да пускам нова за 1 глупав въпрос... !!!166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеДебитомерът, най-общо казано, измерва количеството въздух постъпващо в двигателя. На база на данните от него и останалите датчици, компютърът (иначе казано ЕКУ) изчислява дозата гориво която трябва да се подаде през инжекторите. При некоректни данни е логично да се предположи, че ЕКУ-то няма да може да дозира правилно и горивната смес няма да е оптимална - оттам следват и проблеми с работата на двигателя при определени режими. Дебитомерът е един от основните датчици.
Comment
-
за студената кола
Значи не разбирам от коли, но да кажа от опит - тоя уикенд гледам при студен двигател колата ми е като запушена, и така докато се вдигне температурата до 90 градуса, тая липса на реакция на педала на газта изчезва едва тогава, като мине над 70 градуса. Да, ама на мен явно ми е дефектирал чисто нов термостат - поне на диагностика показва разлика в температурата на 2та датчика 10 градуса и 2та маркуча са топли, а би трябвало единия да е студен. Т.е. колата не вдига температурата, държи си я на 60 градуса средно и това спъване продължава много дълго време. Та искам да кажа на колегата да провери дали са му наред датчиците за температурата, маркучите за течността, бързо ли стига 90 градуса (тогава запушването трябва да изчезне). Да каже ако има и други симптоми освен мудността - на мен например като е студена освен че е мудна и предърпва под 2000 об, понеже при ниска температура автоматичния смукач бил в някакъв друг режим....Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Comment
Comment